Contactgegevens

  • KvK nummer: 80487831
  • BTW nummer: NL861689197B01
  • Bankrekening: NL84RABO0163388350

Veelgestelde vragen

1 Bestellen

In de webshop van Triathlonwinkel.nl kun je op volgende manieren betalen iDEAL, Bancontact, Creditcard, Apple Pay en Google Pay.

In de winkel kan je betalen met je pinpas, creditcard, en contant geld.


Bieden jullie ook achteraf betalen aan?
Nog niet maar misschien in de toekomst.

 

Nee, dit is helaas niet mogelijk. We hebben wel cadeaubonnen van Triathlonwinkel in verschillende prijzen. Je kunt deze in de winkel kopen of even contact met ons opnemen.

Wat zijn pre-orders?
Bij Triathlonwinkel.nl bieden wij je de optie om badkleding uit de nieuwste collectie maar nog niet voorradig zijn al wel vast te bestellen. Zo hoef je niet iedere keer te kijken of het product al beschikbaar is, maar ontvang je het product zodra deze bij ons binnen komt. Zo zwem jij altijd als een van de eerste in de nieuwste badkleding trends. De collecties van Funkita en Funky Trunks badkleding zijn altijd limited editions, OP=OP. Een pre-order dient direct betaald te worden.
Producten besteld van een pre-order?
De verwachtte levertijd van het product staat aangegeven op de productpagina. Is dit niet het geval dat is de levertijd circa 1 tot 2 weken. Dit is een inschatting van de leverancier. Het kan zo zijn dat leverperiode korter of langer is dan verwacht. Zodra het product bij ons binnen komt zullen wij het naar je verzenden. Mocht het veel langer zijn dan verwacht, wordt dit netjes per mail gecommuniceerd. Meer informatie over onze pre-order? Lees hier meer informatie.

Kan ik mijn pre-order annuleren?
Ja, dat kan! Mocht je het bij nader inzien toch te lang vinden duren? Dan kan je de order vrijblijvend annuleren. 

Ik wil naast het pre-order product ook andere producten bestellen, hoe werkt dat?
Wanneer je een order hebt geplaatst die ook een pre-order product bevat, begrijpen wij dat je de overige producten al eerder wilt ontvangen. Als de totale orderwaarde hoger is dan 99,- euro, sturen wij de overige producten kosteloos op in een extra levering. Is het totaalbedrag lager dan 99,- euro zullen wij extra verzendkosten (4,95 euro) rekenen voor een extra levering. Wanneer dit voor je order geldt zullen wij altijd eerst even contact met je opnemen voordat wij verzenden.

2 Levering & afhalen

Verzendkosten binnen Nederland € 6,95
Plaats je een bestelling met een totaalbedrag van minder dan € 99,00, dan bedragen de verzendkosten €6,95 om het te bezorgen op een huisadres of bij een DHL-servicepunt. Als je ervoor kiest om je bestelling op te halen in de winkel in Uden, dan worden er geen verzendkosten gerekend.

Verzendkosten naar België € 10,95
Plaats je een bestelling met een totaalbedrag van minder dan € 150,00, dan bedragen de verzendkosten €10,95 om het te bezorgen op een huisadres in België. 

Triathlonwinkel streeft er na om je bestelling zo snel als mogelijk bij je te leveren. Als wij je bestelling op werkdagen van dinsdag t/m zaterdag ontvangen, bedraagt de levertijd doorgaans 1 tot 4 werkdagen. De levertijd van je bestelling is afhankelijk van het moment van bestellen, de actuele voorraad en de vervoerder.

De levering is afhankelijk van de vervoerder, dus wij kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.Als je bestelling wordt verzonden ontvang je per mail in bericht met een track&trace code om je bestelling te kunnen volgen.

De uitzonderingen: waarom duurt het soms iets langer?

  • Bestel je iets op zaterdag, dan krijg je het vanaf woensdag in huis. Op maandag zijn we gesloten en op dinsdag verwerken wij onze bestelling van de webshop.
  • Als een artikel niet op voorraad is, duurt het langer. We proberen je hiervan tijdig op de hoogte te brengen
  • Sommige artikelen worden rechtstreeks door onze partners geleverd hierdoor kan de levertijd wat langer zijn.
  • Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont. Het kan 1 á 2 dagen langer duren.
  • Als we het te druk hebben, dan wordt de leveringstijden aangepast. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
  • Ook wij hebben vakantie hierdoor kunnen de levertijden langer zijn.
  • Op zon- en feestdagen wordt er niet geleverd.
  • Heel soms is er een storing in ons magazijn of bij de vervoerder. Ook daardoor kan het iets langer duren.
  • Door de drukte  bij de vervoerder die ontstaan is door het grote aantal bestellingen en de overheidsmaatregelen is het mogelijk dat de levering van jouw zendingen vertraging oploopt. We vragen  hiervoor jouw begrip en geduld, wanneer het anders loopt dan je gewend bent. 



Levertijd
Triathlonwinkel streeft er na om je bestelling zo snel als mogelijk bij je te leveren. Als wij je bestelling op werkdagen van dinsdag t/m zaterdag ontvangen, bedraagt de levertijd doorgaans 1 tot 4 werkdagen. De levertijd van je bestelling is afhankelijk van het moment van bestellen, de actuele voorraad en de vervoerder. De levering is afhankelijk van de vervoerder, dus wij kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen, Houd er rekening mee dat er niet geleverd wordt op zon- en feestdagen. Ook kunnen de levertijden langer zijn tijdens vakanties, zon- en feestdagen.

Leveringen in de zomervakantie (15 juli t/m 31 augustus)

Wegens zomervakantie kan het net wat langer duren dan normaal voordat je de bestelling ontvangt. Je bestelling wordt doorgaans binnen 7 werkdagen (meestal wat sneller) in de zomer periode naar je verzonden. 

Postdrukte
Het is momenteel wat drukker bij PostNL en DHL waardoor jouw pakket mogelijk wat langer onderweg is dan je gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

Ben je niet thuis op het moment van de levering, dan laat de bezorger van PostNL of DHL een bericht achter via de mail. Je kan dan je pakketje gaan ophalen in het dichtstbijzijnde DHL service punt of bij je buren. Alle informatie hierover vind je op het berichtje in de mail.

Je pakket blijft maximaal 7 dagen liggen bij het servicepunt. Hierna wordt het pakket retour gestuurd naar ons.

Indien je jouw bestelling niet binnen de 7 dagen hebt opgehaald, wordt deze retour gestuurd naar Triathlonwinkel. Als we het pakket hebben ontvangen brengen je per mail op de hoogte.

Bij Triathlonwinkel kun je kiezen uit de volgende bezorgmogelijkheden

  • Bezorgen op je adres binnen Nederland.
  • Bezorgen op je adres in België.
  • Ophalen in de winkel in Uden.

Het is nog niet mogelijk om tijdens het bestelproces een bezorgdag of tijdstip te kiezen. Wel kun je via de track&trace die je per mail van ons ontvangt je pakket zoeken bij de vervoerder en je bezorging wijzigen naar een gewenst bezorgmoment. 

Ja dat kan. Wanneer je een product bestelt via de webshop, heb je de mogelijkheid om te kiezen voor de optie ‘ophalen in de winkel’. Zodra de bestelling voor je klaarligt ontvang je een e-mailbericht. Je bestelling is niet direct beschikbaar. Pas als je de bevestiging hebt ontvangen dat je bestelling klaarligt kun je deze komen ophalen. Wanneer je de bestelling komt afhalen is het van belang dat je de orderbevestiging meeneemt.

In de zomerperiode  is het alleen mogelijk om je bestelling op zaterdag op te halen.

3 Retourneren

Wat is de retourprocedure

  1. Meld je retour altijd aan
    Meld je retour aan via de mail: [email protected]

  2. Vul het retourformulier in
    Print het retourformulier uit en voeg deze toe. Dan weten we van wie we de retour hebben ontvangen. Geen printer? Vermeld dan je naam, adresgegevens en ordernummer op een bijgevoegd briefje. Download hier het retourformulier.

  3. Verpak de retourzending
    Stuur de producten (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking retour inclusief bijbehorende kaartje en accessoires. Verpak de producten zorgvuldig in een stevige doos. Gebruik in ieder geval nooit alleen de originele verpakking van het product!

  4. Pakket retour sturen
    Het retour sturen is niet gratis en is voor eigen rekening. Stuur het artikel samen met dit retourformulier goed verpakt naar alleen naar dit adres: 
    Triathlonwinkel.nl, Afdeling Retouren, Bitswijk 34 5401 JB Uden. 

Je kan geen pakketten naar naar een servicepunt van Post-NL of DHL verzenden.
Wij halen geen pakketten op die worden verzonden of zijn afgegeven bij een servicepunt. 

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retoursturen van thuis naar Triathlonwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je een deel van de bestelling behoudt, krijg je het volledige aankoopbedrag van de teruggestuurde product terug exclusief verzendkosten. 

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunje contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.


Welke artikelen mag ik binnen 28 dagen retourneren?
In principe mag je alle artikelen retourneren zolang het artikel in de originele staat is, onbeschadigd is en niet valt onder de uitzonderingen. Houd ook rekening met het volgende:

  • Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert (indien mogelijk) in de originele artikel verpakking zitten en dat alle labels eraan zitten. De barcode op de verpakking van het artikel zorgt ervoor dat wij je retour kunnen verwerken.
  • Een artikel dat wordt teruggestuurd dient te allen tijde goed te zijn verpakt in een extra verpakking (een verzendzak of -doos) waar het verzendetiket op wordt geplakt. Dit verzendetiket mag niet op de wetsuit/schoenendoos of productverpakking worden geplakt.
  • Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, zweetplekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
  • Je mag een artikel passen en bekijken, zoals je dat ook in een winkel zou doen. Gebruik het artikel niet meer dan nodig, als je nog niet zeker weet of je het wil houden.
  • Badkleding, tri suits, kleding, wetsuits mag je passen, maar doe dit over je eigen ondergoed en laat de hygiënestrips erin zitten. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen we je aansprakelijk stellen.
  • Bij het passen van een wetsuit wat je online besteld hebt ontvang je in doos een aantrekinstuctie. Deze aantrekinstructie ontvang je ook als link bij je factuur in de mail. Heb je tijdens het passen vragen of lukt het niet. Trek niet verder aan je wetsuit maar bel ons voor advies.
  • Wetsuits en andere producten die door het passen beschadigd raken of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te proberen, dan berekenen we deze waardevermindering van het product aan je door. 

Welke artikelen kan ik niet retourneren?

  • Omwille van hygiëne kunnen producten oordopjes, neusklemmen, snorkels, hartslagmeters niet worden geretourneerd.
  • Producten die op maat gemaakt zijn zoals bedrukte kleding, en bedrukte badmutsen.
  • Artikelen die niet geretourneerd kunnen waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Onderdelen die duidelijk gebruikt en/of gemonteerd zijn.
  • Cadeaubonnen van Triathlonwinkel.

Hoe maak ik gebruik van mijn herroepingsrecht?
Door gebruik te maken van het retourproces , maak je in principe al gebruik van je herroepingsrecht. Daarnaast kun je het herroepingsformulier invullen en opsturen.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je  product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Triathlonwinkel geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Door gebruik te maken van het retourproces, maak je in principe al gebruik van je herroepingsrecht. Daarnaast kun je het herroepingsformulier invullen en opsturen. Lees bij retourneren hoe je een artikel kunt retourneren en wat de retourvoorwaarden zijn.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Is je bestelling niet volledig?
Ontbreekt er een artikel? Voordat we je bestelling verzenden, kijken we ze heel goed na, maar we kunnen ons natuurlijk eens vergissen. Onze excuses hiervoor! Als je niet alles hebt ontvangen wat je hebt besteld, neem dan onmiddellijk contact op met ons via [email protected] of telefoonnummer +31 (0)6 24 888 688. Wij stellen alles in het werk om je bestelling naar wens af te handelen.

Is een artikel beschadigd of heb je het defect ontvangen?
Voordat we je bestelling versturen, kijken we goed na of de bestelde artikelen tiptop in orde zijn: we versturen onze artikelen zoals we ze zelf willen ontvangen! Is een artikel tijdens de verzending toch beschadigd geraakt? Aarzel niet en neem zo spoedig mogelijk, graag binnen 3 werkdagen contact met ons op te nemen via [email protected] of telefoonnummer +31 (0)6 24 888 688. We helpen je graag.

Iets anders ontvangen dan wat je had besteld?
Dat is erg vervelend maar dat lossen we graag op. Voordat we je bestelling verzenden, kijken we ze heel goed na, maar we kunnen ons natuurlijk eens vergissen. Onze excuses. Meld dit dan binnen 3 werkdagen aan de klantenservice van Triathlonwinkel voordat je iets terugstuurt: [email protected]

In geval van product- en/of leverfouten zijn de kosten van retour zenden voor rekening van Triathlonwinkel.nl. Na melding ontvang je van ons een mail met hierin een retourlabel. Hiermee kun je je pakket kosteloos retour zenden via PostNL.

Indien een product niet aan de verwachtingen voldoet, dan kun je het retour sturen. Helaas zijn de retourkosten niet gratis. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Wanneer je het pakket niet of onvoldoende frankeert, dan zijn wij genoodzaakt de kosten voor verzenden bij je in rekening te brengen. 

Let er verder op dat je de retourzending voldoende frankeert als je een artikel terugstuurt. Als je retourzending niet voldoende is gefrankeerd, dan moeten we deze directe retourkosten verrekenen bij de terugbetaling van je retour.

Ruilen is bij ons hetzelfde als retourneren. Je kan dus wel het artikel retourneren en je bestelt het nieuw artikel via de webshop.

Dat mag altijd. Zolang een artikel ongedragen is en de kaartjes er op de originele manier aanzitten, kan je binnen 14 dagen naar onze winkel komen om een artikel te ruilen/retourneren.

Triathlonwinkel probeert nadat wij je retour hebben ontvangen het aankoopbedrag van het terug gestuurde artikel binnen 7 werkdagen aan je terug te betalen. Vaak betalen wij eerder terug.

Aanmelden retour
Wel is het van belang om je retour altijd bij ons aan te melden. Dit kan eenvoudig via je account in onze webshop Al je orders en retouren op 1 plek, dat is wel zo handig.

Geld retour
Als je een volledige bestelling retour stuurt, ontvang je het volledige factuurbedrag retour, dit is inclusief de eventuele verzendkosten die je hebt betaalt om de bestelling thuis te ontvangen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na ontvangst van je retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is. Je wordt terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan mogen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Zodra we je pakket hebben ontvangen, zullen we het product beoordelen.

Cadeaubon gebruikt
Heb je een cadeaubon gebruikt, dan krijg je het bedrag daarvan terug als cadeaubon. Heb je een kortingscode gebruikt? Dan krijg je alleen het bedrag terug dat je hebt betaald voor de artikelen.

4 Garantie & reparatie

Als je bij ons een artikel koopt mag je verwachten dat je een goed artikel ontvangt. Is er toch iets mis met je artikel, dan zoeken we zo snel mogelijk een passende oplossing. 

Klachten
Heb je een klacht over je artikel, dan houden we naast de garantie altijd rekening met het soort artikel. Het is logisch want het ene product gaat langer mee dan het andere. We raden je aan om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Om de klacht goed in behandeling te kunnen nemen willen we je vragen een paar duidelijke foto's bij de mail te voegen. Vermeld in de mail het volgende en stuur altijd een kopie van de aankoopbon mee. 

  • Je naam en achternaam
  • Postcode + huisnummer
  • Artikelnaam eventueel het artikelnummer
  • Duidelijke omschrijving klacht
  • Aangekochte datum 

Triathlonwinkel.nl is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

 

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Wij zorgen zo snel mogelijk voor een passende oplossing. 

Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen:

  • indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van Triathlonwinkel.nl of de fabrikant zijn verricht.
  • indien geen wettelijk aankoopbewijs kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt.
  • indien gebreken die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik.
  • indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud

Garantiebewijs
Bij Triathlonwinkel.nl is de factuur van je bestelling tevens het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wilt maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

 

Om je wetsuit te laten repareren en samen te bepalen of je wetsuit nog gerepareerd kan worden, stuur je ons een aantal foto's via de mail door zodat wij de schade kunnen beoordelen. Je mag je wetsuit ook direct naar ons opsturen. Lees onderstaande even goed door voordat je het wetsuit naar ons verstuurd.

Kleine beschadiging
Gelukkig zijn reparaties van neopreen vrij eenvoudig. Wanhoop dus niet als je per ongeluk je wetsuit beschadigd meer beschadigd dan een vingernagelscheurtje. Sommige kun je zelf repareren zoals kleine beschadigingen als een vingernagelscheurtje die niet door en door zijn. Dit kun je heel vaak zelf doen met je juiste wetsuitlijm.

Grotere reparaties zijn vaak ook te repareren
Heb je grotere beschadigingen, denk aan een scheur(tje) die door en door is, ingescheurd nekpand of okselgaten, een uitgescheurde naad of misschien wel een aanpassing van je wetsuit of zelfs een wetsuit op maat? Dan bieden we de reparatie service aan van een professionele reparateur. Wij maken gebruik van een professionele reparateur die gespecialiseerd is het repareren van de meest bizarre scheuren.

De kosten die het atelier maakt worden 1 op 1 doorberekend aan je. Helaas hoor je de kosten pas achteraf. De reparateur berekend zijn tijd en materiaal nadat de reparatie is uitgevoerd. In de praktijk zien wij dat de kosten ongeveer tussen 20,- tot 99,- euro liggen voor de meest complexe reparaties. Indien het meer dan 99,- euro zou kosten word je altijd even geïnformeerd of je de reparatie wel wilt laten uitvoeren en of je wetsuit het nog wel waard is. 

Is repareren van het wetsuit nog zinvol?
Mocht je twijfelen of reparatie aan je wetsuit nog zinvol is? Bel even met ons dan kunnen we een globale inschatting maken. Een mail sturen met goede foto's is ook een goed idee. Pin ons niet vast op dit prijsadvies.

Het opsturen van je wetsuit naar Triathlonwinkel.nl

  • Download hier het reparatieformulier voor je wetsuit. Teken duidelijk aan welke reparatie je uitgevoerd wilt hebben. Er wordt gerepareerd wat is aangetekend op het formulier. Je kunt altijd meer 
  • Na ontvangst van je wetsuit ontvang je een bevestiging dat we je wetsuit hebben ontvangen.
  • Je wetsuit wordt aangeboden bij de reparatieservice.
  • Als je wetsuit terug is van reparatie ontvang je mail met daarin een betaalverzoek d.m.v. een betaallink.

Hoelang ben je het wetsuit kwijt
Afhankelijk van de drukte bij de reparatieservice ben je je wetsuit 2 tot 3 weken kwijt voor de reparatie. Wij hebben geen invloed op de snelheid van verwerking. Plan je reparatie dus zorgvuldig. Haast en deadlines zijn geen goede raadgevers. In het hoogseizoen is onze ervaring dat je het wetsuit langer kwijt ben dan normaal.

Betalen
Wij factureren je de kosten van de reparatie per e-mail met betaallink voordat we het wetsuit naar je terug sturen. Wil je de wetsuitlijm of andere producten mee bestellen laat ons dat dan weten dan sturen we dit mee met je wetsuit, wel zo handig. Na ontvangst van de betaling sturen wij het wetsuit naar je retour.

Wetsuit reparatie   Indicatie prijzen 
Vingernagelscheurtje Triathlonwinkel wetsuit* vanaf Gratis + koffie
Vingernagelscheurtje niet door en door * vanaf  € 10,- ieder volgende scheurtje € 3,-
Oksel/schouder per oksel/schouder vanaf  € 45,-
Nekpand  vanaf  € 45,-
Scheur 0-5 cm vanaf  € 27.50
Scheur 5 - 20 cm vanaf  € 42.50
Stikels vanaf  € 20,-
Klittenband vervangen vanaf  € 27.50 
Neopeen paneel vervangen vanaf  € 45,-
     
Algemeen    
Verzendkosten NL vanaf  € 8,95


* Wil je langskomen voor de reparatie van vingernagelscheurtjes? Dat kan. Maak wel even een afspraak met ons dan plannen we voldoende tijd in zodat je het wetsuit ook weer direct mee kunt nemen. Mail naar: [email protected] of bel voor een afspraak; +31 (0)6 24 888 688




5 Cadeaubonnen

Een kortingscode van Triathlonwinkel is meestal geldig gedurende een korte periode bij besteding vanaf een vaststaand bedrag. De cadeaubonnen van Triathlonwinkel zijn na uitgifte datum 1 jaar geldig. De voorwaarden van actuele kortingscodes & Triathlonwinkel cadeaubon vind je bij de actievoorwaarden.

Hoe verzilver ik mijn kortingscode ?
Indien je een kortingscode van Triathlonwinkel hebt ontvangen kun je deze alleen in de webshop gebruiken.
Bij het afrekenen kun je in de winkelwagen de code invullen onder de button ‘Kortingscode’.
klik op ‘toevoegen’. Er is geen mogelijkheid voor geld retour of een tegoed.

Hoe verzilver ik mijn Triathlonwinkel cadeaubon?
Indien je een cadeaubon van Triathlonwinkel hebt is kun je deze of in de winkel of in de webshop inleveren. Als er een code vermeld staat op de cadeaubon kun je de bon inleveren in de webshop. Bij het afrekenen kun je in de winkelwagen de code van jouw cadeaubon invullen onder de button ‘Kortingscode’.
klik op ‘toevoegen’.Let op de gehele bon wordt in mindering gebracht. Er is geen mogelijkheid voor geld retour of een tegoed.

Cadeaubon gebruikt
Heb je een cadeaubon gebruikt, dan krijg je het bedrag daarvan terug als cadeaubon.

Kortingscode gebruikt
Dan krijg je alleen het bedrag terug dat je hebt betaald voor de artikelen.

6 Acties

Alle kortingscodes zijn geldig tot en met de einddatum die bij de codes wordt vermeld.

  • Kortingscodes zijn eenmalig te verzilveren.
  • Er kunnen artikelen uitgesloten zijn voor de kortingscodes.
  • Je kunt geen kortingscodes inwisselen voor geld.
  • Bestel je meer dan 1 artikel, dan verdelen we de korting in verhouding tot de prijs van de artikelen.
  • Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel.
  • Stuur je alles retour, dan vervalt de volledige korting.
  • Je kan maar één kortingscode per bestelling gebruiken.
  • Indien de bestelling is geplaatst kan de kortingscode achteraf niet gebruikt worden.
  • Je kan geen kortingscode gebruiken om achteraf te betalen.

Alle cadeaubonnen zijn geldig tot en met de einddatum die bij de bon wordt vermeld.

  • Cadeaubon wordt volledig ingewisseld, er is geen mogelijkheid tot een tegoed.
  • Er kunnen artikelen uitgesloten zijn voor de cadeaubon.
  • Je kunt de cadeaubon niet inwisselen voor geld.
  • Annuleer of retourneer je een artikel, dan krijg je het bedrag daarvan terug als cadeaubon. 
  • Stuur je alles retour, dan krijg je het bedrag daarvan terug als cadeaubon. 
  • Je kan maar één cadeaubon per bestelling gebruiken.
  • Indien de bestelling is geplaatst kan de cadeaubon achteraf niet gebruikt worden.
  • Je kan geen cadeaubon gebruiken om achteraf te betalen.

7 Service & Contact

Je kan contact met ons opnemen via het contactformulier of bel naar +31 (0)6 24 888 688 (di-vr: 9u30-16u30).Wij helpen je met veel plezier verder!

Heb je een andere vraag? Contacteer ons dan via het contactformulier of stuur een mail naar i[email protected]

In je Account vind je een overzicht van de recente geplaatste orders, retouren en beheer je je accountgegevens. Bovendien kan je in je Account ons ook berichten sturen, adresgegevens wijzigen en de verlanglijst bekijken.

 

 

Geen probleem! Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je gewoon op ‘Je wachtwoord vergeten?’ in het aanmeldingsvenster (Inloggen). Geef vervolgens je e-mailadres in en klik op ‘Bevestig'. Je ontvangt meteen een e-mail met een link zodat je je wachtwoord opnieuw kan instellen.

Neem contact op

* Verplichte velden
Menu
Mijn account
Registreren
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Registreren
Inloggen
Of meld je hier aan
Wensenlijst
U heeft geen items in uw lijst.
Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »